Moet u uw bedrijf promoten? Kies Marketing van het artikel
Niet alle bedrijfsadviezen zullen tot goede resultaten leiden, en dat is precies waarom het zo belangrijk is om jezelf te wapenen met de best mogelijke informatie voordat je probeert een richting op te gaan. We proberen u hier wat kwaliteitsinformatie te geven, zodat u kunt leren hoe u artikelmarketing effectief in uw voordeel kunt gebruiken.
Houd uw inhoud actueel en zorg ervoor dat oudere inhoud tijdloos is. Terwijl dingen de hele tijd veranderen, probeer dan een bijgewerkte link naar oude artikelen toe te voegen. Als bezoekers eerst oude artikelen met verouderde informatie vinden, kunnen ze de huidige versie gemakkelijk vinden via uw geïmplementeerde link. Profiteer van de opties op uw site waarmee lezers artikelen kunnen ordenen op de meest recente en op gerelateerde inhoud.
Af en toe zou je enkele van de beste nieuwsverhalen uit het verleden moeten nemen en ze op de cover van je nieuwsbrief moeten laten zien. Dit is een goed idee, omdat sommige lezers een artikel misschien over het hoofd hebben gezien en ze de kans krijgen om het te lezen.
Er zijn veel tools om u te helpen met zichtbaarheid. Er zijn producten beschikbaar die uw artikelen met een klik op de knop naar honderden artikelmappen kunnen brengen. De meeste van deze tools kosten een vergoeding, maar er zijn er een paar die gratis werken. Zoek hiernaar om het verkeer te stimuleren en geld te besparen.
Houd de aandachtsspanne van uw lezer in gedachten. Niemand leest graag een artikel met paragrafen die maar door blijven dralen. Perfectioneer dit door ervoor te zorgen dat elke alinea minder dan zes zinnen bevat. Als je meer over iets moet zeggen, begin dan gewoon met een nieuwe. Dit voorkomt dat uw artikel vastloopt.
Zorg ervoor dat u voor elk artikel een nieuwe bronnenbox voorbereidt en uw links varieert. Het is belangrijk dat u backlinks heeft naar de pagina's die u wilt promoten. Als u uw artikelen in mappen indient, is de resourcebox van het grootste belang. Als u uw artikelen indient bij blognetwerken, zijn uw ankertekstlinks het belangrijkst. Als u voor al uw artikelen dezelfde bronnenvakken en backlinks gebruikt, zullen deze niet uniek zijn voor zoekmachines.
Zodra uw EzineArticle is goedgekeurd, dient u dat artikel in bij andere belangrijke artikelmappen, zoals Buzzle, ArticleAlley en ArticlesFactory. De meeste grote artikelmappen hebben niet de follow-tag. Het is nog steeds belangrijk om ze naar deze mappen te sturen, omdat artikelen uit deze mappen over het algemeen nog steeds goed scoren.
Succes in artikelmarketing draait om de inhoud die u publiceert. Publiceer geschriften over elk onderwerp dat past bij uw voorkeur, behoefte of een oplossing voor de problemen die veel lezers hebben. How-to-artikelen gaan op veel sites vrij goed, dus probeer ze eens.
Om een reputatie op te bouwen als gezaghebbende, betrouwbare artikelmarketeer, moet u langere artikelen van topkwaliteit krijgen, gelezen door echte mensen. Artikelen die op uw blog, uw website of op spraakmakende verzamelsites verschijnen, moeten met extra zorg worden samengesteld. Het is acceptabel om dergelijke artikelen langer dan normaal te maken als u al uw aandacht besteedt aan het perfectioneren ervan.
Maak gebruik van het bronvak van uw auteur of gebruik het einde van uw artikel voor links naar uw site. Op deze gebieden moet u zich concentreren op zelfpromotie. Probeer in deze gebieden minimaal 1 tot 2 links toe te voegen. Ze bieden uw lezers een "oproep tot actie" om meer informatie op uw site te vinden.
Kennis is macht in elk facet van het leven, en dat geldt evenzeer als het gaat om artikelmarketing. U heeft zojuist enkele geweldige tips voor het starten en ondersteunen van uw bedrijf gelezen, maar er komt veel meer kijken bij het opzetten van een effectieve campagne dan wat u hier leest. Zorg ervoor dat je altijd leert; het is echter net zo belangrijk om echt de tijd te nemen om de suggesties te laten werken.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.