Szakértői tanácsok, amelyek megkönnyíthetik a mobilmarketinget
A mobil marketing hatékony marketing taktika. Kihasználja a mobil eszközökön, például mobiltelefonokon keresztüli marketingtevékenység generáló erejét? A következő cikk tanácsokat ad a vállalkozásának erre a legújabb marketingformájára.
Küldjön ajánlatokat vagy kommunikációt takarékosan a mobil marketingkampány részeként. Az ügyfelek regisztrálnak, hogy értékes és releváns információkat vagy ajánlatokat kapjanak, de nem reagálnak jól az elsöprő mennyiségű üzenetre. Manapság sok embert bombáznak az e-mailek és a szöveges üzenetek, ezért győződjön meg arról, hogy kommunikációja kiemelkedő értékű, anélkül, hogy bosszantó lenne.
Legyen rövid és tömör az SMS üzeneteivel a mobil marketingkampányhoz. Az üzenetek legfeljebb 160 karakter hosszúságúak, ezért gondolja át, hogyan adhatja át egyértelműen, de röviden az információkat. Ha rövidítéseket használ az üzeneteiben, győződjön meg arról, hogy azok általánosan elfogadottak és értelmesek az ügyfelek számára.
Kérje meg az ügyfelektől mobiltelefonszámukat. Ennek legegyszerűbb módja a jelenlegi e -mail előfizetői. Amikor kitöltik az űrlapot az előfizetéshez, megkérheti őket, hogy adják hozzá telefonszámukat az esetleges figyelmeztetésekhez vagy különleges ajánlatokhoz. Ez egy gyors módszer új ügyfelek megszerzésére a mobilmarketinghez.
Végezzen szociális marketingpolitikát. Minden vállalkozásnak rendelkeznie kell olyan szabályzatokkal, amelyek segítenek a helyes viselkedés diktálásában, és a mobilmarketing sem más. Gondoskodnia kell arról, hogy vállalatának minden tagja ismerje és megértse ezt az irányelvet, és lépéseket kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy azt minden esetben betartsák.
Tartsa karban programját. Nincs nagyobb csalódás az ügyfél számára, mint regisztrálni egy mobil marketing kampányra, és soha semmit nem hallani a cégtől. Szánjon időt arra, hogy hetente legalább egyszer üzenetet küldjön az ügyfeleknek, még akkor is, ha csak valami egyszerű dologról van szó, például arról, hogy örömmel fogadja őket a fedélzeten.
Szerezzen képzést. Sok gyártó valójában képzési programokat kínál a mobil marketingkampány biztonságos és megfelelő lebonyolításáról. Ezek az emberek mindenre megtanítja önt, kezdve az ajánlatok és üzenetek küldésének gyakoriságától kezdve, azokon a szabályokon, amelyeket be kell tartania a program folyamán. Használja ki ezt.
Vásároljon különböző cégeknél. A mobil marketing cégek stílusukban és módszereikben különböznek egymástól. A vállalkozása és ügyfelei számára legmegfelelőbb megtalálása olyan egyszerű lehet, mint a webhelyek felkeresése. Soha ne elégedjen meg az elsővel, anélkül, hogy megnézné, mit kínálhat a többi vállalat.
A sikeres mobilmarketing egyik legjobb módja az, ha sikeres közösségi hálón dolgozik. Sokkal hatékonyabb, ha arra készteti az embereket, hogy kövessék a blogot vagy a közösségi oldalak linkjeit egy céloldalra, mint hirdetések és e -mailek küldése különböző embereknek, akik még nem az ügyfelei.
Nagyon keményen kell dolgoznia, hogy különféle típusú promóciókat hozzon létre, hogy bármilyen mobil marketingkampánnyal csábítsa az ügyfeleket. Ne aggódjon, hogy itt pénzt veszít. Előfordulhat, hogy a kétpályás vonzó ügyfelet nem vonzotta másképp, és a promóciók révén sokkal jobban profitálhat.
Mobilhirdetési kampányának platformok közötti kompatibilitással kell rendelkeznie minden nagyobb eszközön, hogy megőrizze ügyfélkörét és figyelmét. Ha hirdetése csak Androidon működik, akkor csak ezeket az ügyfeleket fogja elérni! Ha a Blackberry -vel rendelkezők zavaros rendetlenséget látnak, az üzenet elveszik. Ügyeljen arra, hogy a kompatibilitás minden mobilhirdetésnél messzemenő legyen.
A mobilmarketing a reklám legújabb fejlesztése. Ez az egyetlen legjobb módja annak, hogy előnyt szerezzen a versenyben. A fenti cikk tanácsainak felhasználásával felhasználhatja ezt a kiváló formájú marketinget a vállalkozásához.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.