Teljesen megváltoztathatja üzleti kilátásait a cikkmarketinggel
Gondolkozott már azon, hogyan használhatná a cikkmarketing segítségével saját vállalkozását az interneten? Manapság nagyon sok vállalkozás alkalmazza ezt a gyakorlatot, és nagy népszerűséget biztosít a vállalkozásoknak szájról szájra és a lehető legtermészetesebb eljárással. Ahhoz, hogy belevágjon az akcióba, kezdje ezzel a sok tippel.
E-mail hírlevelet vezethet, és feliratkozhat webhelyére. Az e-mail hírlevél rendszeres hozzáférést biztosít a leendő ügyfelekhez az e-mail postafiókjukban. Még csak el sem kell menniük a webhelyére, hogy hírlevéllel elérje őket. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be a webhelyére mutató linkkel; meglátogatják.
Kerülje el a merev AP stílusszabályokat és nyelvtani előírásokat, amikor tartalmat ír a keresőoptimalizáláshoz. Ez lehetővé teszi SEO hivatkozások készítését, amelyek a blogokon, cikkeken vagy leírásokon belül működnek. Használja az AP szabályokat olyan minőségi tartalmak írásához, amelyeket olvasói követhetnek, de ne hagyja, hogy megakadályozzák a hatékony SEO stratégiák elfogadásában.
Ne hamisítson! Ha véleményt szeretne írni egy termékről, először tesztelje. Az olvasók meg tudják mondani, hogy hazudnak, és ha nem, akkor biztosan tudják, hogy a tapasztalataik nem hasonlítanak az önére. Ha őszintétlen, elveszíti azokat az ügyfeleket, akiknek megszerzéséért olyan keményen dolgozott.
Ha nagyobb forgalomra van szüksége, vitatkozzon. Az emberek vonzódnak az érvekhez és a forró témákhoz, és ha nem is értenek egyet a nézetével, felkereshetik a weboldalát vagy webhelyét, hogy megjegyzést írjanak arról, mennyire téved. Ez még mindig jó önnek a keresőmotorok rangsorolásának szempontjából, és növeli a láthatóságát, ha az emberek akkor is beszélnek önről, ha a beszéd részben negatív. Valószínűleg lesznek olyanok is, akik végül is egyetértenek önnel, és megtalálják a tartalmát, ha nagy érdeklődést vált ki.
Minden cikkében, amelyet ír, adjon hozzá legalább egy olyan információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár megemlít egy aktuális üzletet, akár megtanítja őket egy gyors számítógépes javításra, az azonnali birtoklás segít megszüntetni a fogyasztók vágyát az azonnali kielégítésre. Ha ezt minden cikknél megteszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Írja át az eredeti cikket, vagy béreljen valakit, aki megcsinálja helyette. Ennek a cikknek teljesen egyedinek, kiváló minőségűnek és a kulcsszavára kell optimalizálnia. Feltétlenül írjon egy lenyűgöző szerzői erőforrás dobozt, amely két visszafelé mutató linket tartalmaz a webhelyére, az egyik a fő domainjére mutat, a másik pedig az eredeti cikkre. Küldje be az átírást az EzineArticles.com címre. Miután a cikket ott közzétették, saját szerző RSS -hírcsatornája lesz. Minden Ezine -en jóváhagyott cikk pingelni fogja a szerző hírcsatornáját.
Miután jóváhagyta EzineArticle -jét, küldje el ezt a cikket más fontos cikkcímtáraknak, például Buzzle, ArticleAlley és ArticleFactory. A legtöbb nagy cikk könyvtárban nincs követési címke. Még mindig fontos, hogy ezeket a könyvtárakat beküldje, mert ezekből a könyvtárakból származó cikkek összességében továbbra is jól állnak.
A cikkek marketingjére ne összpontosítson, hogy eladja magát, hanem a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége webhelyén, és nem kap semmit, ha a tartalom hiányzik, sima vagy csak haszontalan. Olvasóinak érezniük kell, hogy valamit kihoznak abból, amit Ön megad, különben máshová mennek információért.
Ne vesztegesse az időt, amikor gyorsan elkezdheti megtanulni azokat a dolgokat, amelyek a legfontosabbak a cikkek marketingjével kapcsolatban. Híressé teheti vállalkozását a napjainkban elérhető egyik legerősebb és leghatékonyabb módszerrel. Ezek a tippek minden olyan információt megadnak Önnek, amely szükséges ahhoz, hogy valóban hatékonyan és bölcsen kezdjen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.