Vállalkozási hírnév-kezelés – Tippek a sikerhez
Amikor megpróbálja fenntartani a pozitív üzleti imázst, rengeteg akadályba fog ütközni. Lehet, hogy elég sokat tud az üzleti hírnév kezelésről, de soha nem lehet túl felkészült. Tehát folytassa az olvasást, hogy megtudjon néhány nagyszerű technikát, amellyel megbizonyosodhat arról, hogy vállalkozása továbbra is virágzik.
Az információk közösségi oldalakon való közzététele fontos vállalkozása hírnevéhez. A marketingkampány hatékony lebonyolításához hetente legalább többször közzé kell tennie. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való közzététel túlterhelt, fontolja meg egy asszisztens felkérését, aki elkészíti a bejegyzéseit.
Versenyek lebonyolítása, hogy erősítse hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. Egy verseny sok pozitív információt hoz létre cégéről, ami segíthet növelni cége online megjelenését. Ez a technika segít az oldal rangjának emelésében is az internetes keresőmotorokon.
Ha hibázik, kérjen gyorsan bocsánatot. A legtöbben felismerik, hogy mindenki ember, és előfordulnak hibák. Ha ki tudja javítani a hibát, tegye meg gyorsan, és javítsa ki a webhelyén vagy a közösségi oldalakon. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot, és folytassa a dolgát.
A privát promóciót vagy üzletet mindig magánügynek kell tekinteni. Ez a tipp különösen fontos lehet, ha egy probléma orvoslását célzó mély engedményről van szó. Nem kell közzétennie, hogy mi történik egy panasszal, és aztán rengeteg ingyenes cuccot kap öntől.
Ismertesse jelenlétét azokon a helyeken, ahol ügyfelei gyakran fordulnak elő. Ha egy adott étterem népszerű vásárlói körében, akkor gyakran járjon oda. Ha ön jelen van és látható, megközelíthetőbbnek fog tűnni. Az emberek nyugodtabbnak érzik magukat, ha Önnel beszélnek ebben a környezetben.
Ahhoz, hogy vállalkozása jó hírnevét a megfelelő lábon indítsa el, legyen egyszerű a márkaépítés. Használjon tiszta betűtípust és színpalettát. Ügyeljen arra, hogy logója egyszerű legyen, és egyértelműen kommunikálja, amit csinál és képvisel. Ezeknek az elemeknek az összes vállalati anyagon működniük kell. Próbálja kerülni az összetett és bonyolult elemek használatát a márkaépítésben.
Meg kell terveznie vállalkozása online lépéseit. Nem kezdhet el véletlenszerűen válaszolni az ügyfelek összes bejegyzésére. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk viszonyulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat Önnek.
A hírnévkezelés olyan készség, amelyet néhány nagy cég kínál a vállalkozásoknak. A napi interakciók során sok mindent saját maga fog kezelni, de a mai világban az interneten és a közösségi médiában számos interakció van, amelyeket figyelemmel kell kísérni, valamint a sajtót. Tehát, ha segítő kézre van szüksége, keressen egy megbízható céget.
Ha a cég hibát követett el az ügyféllel, ne titkolja. Ügyfelei általában tudni fogják, hogy mi történik. Inkább ismerje be, hol hibázott a cég, és javítsa ki. Leggyakrabban ügyfelei megbocsátanak Önnek, különösen akkor, ha valami pluszt ajánl fel cserébe a hiba pótlására.
A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosolja a problémát, annál kisebb lesz a probléma. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten keresztül, már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik vele, hogy visszatérjenek.
Ha felhasználja az itt elhangzott tippeket, jobban megérti, mit jelent jó hírnevének védelme. Az üzleti kapcsolatoknak a bizalomra kell épülniük. Ezért itt az ideje, hogy megbizonyosodjon arról, hogy elegendő figyelmet fordít vállalkozása hírnevére.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.