Cikkek marketing tippjei, amelyek segíthetnek a sikerben
Ha Ön is olyan, mint sok mai vállalkozás, nagyobb jelenlétet szeretne az interneten, és úgy tűnik, hogy a cikkmarketing a legjobb megoldás. Mindaddig azonban nem fogja igazán látni a kívánt eredményeket, amíg meg nem szerzi a folyamattal kapcsolatos ismereteket. Ha megérti a cikkmarketing főbb fogalmait, ahogy ezek a tippek megmagyarázzák, akkor biztosan nagy hasznát veheti a gyakorlatnak.
A blogok kiváló eszközt jelentenek a vezető szerep kialakítására az iparágban. Használja ki szakmai tudását és betekintését, hogy informatív bejegyzéseket készítsen webhelyéhez. Ezenkívül ne féljen személyiségét és humorát is beépíteni a bejegyzésekbe, hogy olvasói elköteleződjenek. A jelenlegi trendek megvitatása segít a potenciális ügyfeleknek, hogy lássák, Ön naprakész.
Ha problémái vannak a cikkek rendszerezésével és elolvasásával, használja a jól bevált listaformátumot. A listákba rendezett cikkek rendkívül népszerűnek és hatékonynak bizonyultak az interneten. A szerkezettel az írók könnyen dolgozhatnak. Az olvasók jól reagálnak a lista típusú cikkekre. A listáknál a cikkek bekezdései rövidek és lényegre törőek – ideálisak az online íráshoz
Ahogy egyre több tapasztalatot szerez cikkmarketingesként, elkezdi megismerni a forgalom növelésének új lehetőségeit. Azonban ne éljen ezekkel a lehetőségekkel, hacsak nem feltétlenül hajlandó időt fordítani az új kampány befejezésére, mert ha bármit csak félúton tesz meg, az kudarchoz vezet.
A legjobb online írás nagyon nyugodt megközelítést alkalmaz. Tekintse a cikkmarketinget úgy, mint igazán érdekes és informatív blogbejegyzések írását, ne úgy, mint technikai wiki cikkek készítését. Tartsa a dolgokat barátságosan, szórakoztatóan és tisztán, ami biztosítja, hogy ne legyen gond a közönség sikeres megcélzásával. Ha megpróbál valamit felülírni, az alapvetően kikapcsolja az embereket.
A publikálás a cikkmarketinges célja. Elengedhetetlenek a webhelyek, blogok és egyéb könyvtárak, amelyek tárolják a tartalmat, és visszavezetik a webhelyére. Ne feledje, hogy minden webhelynek megvannak a saját szerződési feltételei, ezért feltétlenül olvassa el és kövesse azokat figyelmesen.
Fontolja meg a cikkek képeinek beillesztését a nagyobb figyelem felkeltése érdekében. A képek azonnal felkeltik a figyelmet, és a cikkekbe való beépítésük garantált módja annak, hogy felfigyeljenek a cikkekre. Ügyeljen azonban arra, hogy ne használjon szerzői joggal védett képeket vagy olyan képeket, amelyekhez nincs joga.
Ha Ön John Grisham, az jó, ha izgató egy cikkben, de akkor sem baj, ha alapszintű cikkmarketing-szakértő, akinek az a célja, hogy forgalmat tereljen egy webhelyre. Nyugodtan írjon thrillert. Egy cikknek nem kell titokzatosnak lennie, és nem kell csavarokat tartalmaznia ahhoz, hogy szórakoztató legyen az olvasó számára.
A cikkmarketingnél a legfontosabb rész a cikk címe. A cím az, ami felkelti az olvasó figyelmét, és arra készteti, hogy többet olvassanak. A cikk címének röviden meg kell adnia az olvasónak, hogy a cikk milyen információkat tartalmaz. Amikor csak lehetséges, adja meg az olvasónak mindezt az információt az első három vagy négy szóban.
Hozza ki a legtöbbet cikkeiből azáltal, hogy más, Ön által írt cikkek reklámozására használja őket. Egy korábbi cikk linkelése jó ötlet. Ez elfogadható gyakorlat, amikor tanácsot ad vagy hasznos információkat ad. Ne féljen dicsérni a munkáját!
Hagyja, hogy vállalkozása marketingterve naprakész és pontos legyen, de győződjön meg arról is, hogy megértette a cikkmarketinget, mielőtt belevágna. Jobban meg kell értenie, miről van szó, és mit tehet annak érdekében, hogy a folyamat a legjobban működjön vállalkozása számára. Ha elkötelezett a jobb marketing iránt, akkor ezeket a tippeket előnyére fogja használni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.