Netlámpa egyszerűen: Kövesse ezeket a javaslatokat
A cégtulajdonosok kezdik felismerni, hogy ha online piacra dobják magukat, több bevételre tehetnek szert. Az internet számos módot kínál a reklámozásra, ezek közül a Netlámpa az egyik leghatékonyabb. Íme néhány útmutatás, amelyek segítségére lehetnek.
Időnként vegyen elő néhányat a múlt legfontosabb hírei közül, és mutassa be őket hírlevele borítóján. Ez jó ötlet, mert előfordulhat, hogy néhány olvasó figyelmen kívül hagyott egy cikket, és lehetőséget kap arra, hogy elolvassa.
Mindig győződjön meg arról, hogy használja a helyesírás ellenőrző funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat elküldene webhelyéhez. Nagyon kínos lenne egy minőségi termék és egy nagyszerű webhely, amit aztán az emberek leáraznának, mert olyan egyszerű dolgokkal, mint a helyesírással vannak problémái.
Nem számít, miről ír webhelye piacra dobásához, a cikknek soha nem kell 500 szónál hosszabbnak lennie. Valójában arra kell törekednie, hogy a cikkek 400 szó körüliek legyenek. A tartalom arról szól, hogy felkeltsük az olvasó figyelmét, és ne veszítsük el a szöszmötölésben és olyan történetekben, amelyeknek nem lesz vége. Mentse el a nagy amerikai regényére.
Győződjön meg arról, hogy cikkei tartalmazzák az olvasó által keresett információkat. Az egyszerű művelet, amikor a kulcsszavakat megismételjük rengeteg kitöltővel, anélkül, hogy az olvasó által kívánt valós tartalmat belefoglalnánk, a semmibe vehető gyorsított pályára vezet. A cikknek olyannak kell lennie, amelyet az emberek szívesen olvasnak.
Ne írja meg a nagy amerikai regényt! Amikor az emberek az interneten keresnek információkat, általában nem akarnak ezer szót elolvasni. Tanuljon meg megfelelően szerkeszteni, hogy üzenetét érdekesen, olvashatóan és élénken közvetítse. Az online olvasók nagyra értékelik a 300-500 szavas cikkeket, amelyek tömören >adják át üzenetüket!
Mindig szánjon időt arra, hogy megismerkedjen bármely olyan cikkkönyvtár szabályzatával, amelyen keresztül szeretné beküldeni cikkeit. Különböző szabályok vonatkoznak a cikkek különböző könyvtárakba való beküldésére.
Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez készítsen új forrásdobozt, és változtassa meg a hivatkozásokat. Fontos, hogy legyen visszamutató linkje a hirdetni kívánt oldalakra. Ha elküldi a cikkeket a könyvtárakba, az erőforrás doboz a rendkívül fontos. Ha cikkeit bloghálózatokra küldi be, a horgonyszöveg hivatkozásai a legfontosabbak. Ha ugyanazokat a forrásmezőket és visszamutató hivatkozásokat használja az összes cikkhez, ezek nem jelennek meg egyedileg a keresőmotorok számára.
A legfontosabb dolog, amit a cikkek marketingje során észben kell tartani, az az, hogy végső soron a tartalom minősége határozza meg sikerét. Ajánljon olvasóinak olyan információkat, amelyeket valóban hasznosnak találnak. Ha csak önmagát próbálja népszerűsíteni vagy felhívni magára a figyelmet, az emberek végül csak elmennek mellette.
Ahogy fentebb olvasta, számos olyan módszer létezik, amelyekre talán soha nem is gondolt, amikor cikkeinek megírásáról és terjesztéséről van szó, a forgalom csábítása vagy a webhely népszerűsítése érdekében. Ha követi ezeket a módszereket, pillanatok alatt elkezdheti növelni vállalkozása méretét és profilját.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.