Email marketing 1x1: Tippek és trükkök a sikerhez
Ha komolyan gondolja az online sikert, akkor komolyan kell vennie az online marketing stratégiáját. Egy e-mail marketingkampány lehet a legjobb módja annak, hogy elkezdje vonzani a célpiacát, ezért tudnia kell a megfelelő dolgokat. Ez a cikk hatékony tippeket sorakoztat fel ahhoz, hogy e-mail marketingterve olyan legyen, amilyennek lennie kell.
Ha potenciális ügyfeleknek küld e-mailt, fontolja meg, hogy néhány videoklippel követi az e-maileket. Megpróbálhat egy olyan sort beilleszteni az üzenetébe, amely azt mondja nekik, hogy rendeljenek most. Az üzenet vége tájékoztathatná ezeket az embereket arról, hogy a megadott linkre kattintva azonnal vásárlóvá válhatnak.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen az internetes szolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.
Ne küldjön olyan e-maileket, amelyekben arra biztatja az embereket, hogy "vásároljanak most". Ez nem túl hatékony megközelítés. Az ehhez hasonló megközelítést gyakran "spammelésnek" tekintik, ami azt jelenti, hogy a fogyasztók gyorsan leiratkoznak. Tudni fogják, hogy Ön csak a szolgáltatások és termékek eladásával foglalkozik, jó kapcsolatot szeretne velük ápolni, és profinak akarja magát tekinteni. Hálásak lesznek ezért, és talán még vásárolnak is valamit Öntől.
Tesztelje az e-mail formátumát. Mindig a legfontosabb információkat és az új ajánlatokat tedd az e-mailek elejére. Próbáljon ki különböző formátumokat, hogy lássa, melyik váltja ki a legtöbb választ. Ha megtaláltad a hatékony formátumot, maradj mellette. Az ügyfelei jobban fogják érezni magukat valami olyannal, ami hasznos és ismerős számukra.
Ügyeljen arra, hogy e-mailjei érdekes tartalmat tartalmazzanak. Az akciós termékek kínálása mellett ne feledkezzen meg arról sem, hogy hasznos információkat is tartalmazzon. Adjon a feliratkozóknak egyedi cikkeket és olyan dolgokat, amelyek esetleg nem érhetők el a webhelyén. Tartalmazzon ajánlatokat termékeire vagy szolgáltatásaira vonatkozóan. Ügyeljen arra, hogy akkor is küldjön e-maileket, amikor nem árul semmit, például ünnepek idején.
Ne küldjön fontos információkat egy-egy nagyobb ünnep környékén. Az e-maileket figyelmen kívül hagyhatják, mivel ilyenkor sokan nincsenek a számítógépük közelében. Természetesen vannak kivételek. Például egy e-mail a fekete pénteki ajánlatokról.
Ahhoz, hogy a legjobb eredményeket érje el e-mail marketingkampányával, alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi azokat. Ne gépeljen be egy gyors üzenetet, és ne küldje ki a feliratkozói listájára anélkül, hogy előbb alaposan ellenőrizné azt. Tekintse át előzetesen különböző e-mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.
Állítson össze saját egyéni sablonokat. Kerülje az általános e-mailek egyszerű kiküldését, legyen kreatív velük. Próbálja meg, hogy üzenetei tükrözzék vállalkozása márkaépítésének szempontjait, például a színpalettát és a betűtípusokat. Ha képeket is tartalmaz, mindenképpen adjon meg egy linket a sima szöveges változatra, hogy azok is el tudják olvasni az üzeneteit, akiknek a képeket letiltották.
Végezzen tesztelést, hogy megértse, hogyan néz ki az e-mail marketing a különböző platformokon. A tervezési folyamat során nézze meg, hogyan néz ki a különböző böngészők, e-mail rendszerek és operációs rendszerek használatával. Az e-mail megjelenítési módja nagyban eltérhet a különböző e-mail szolgáltatások, például a Hotmail és a Gmail között.
Érdemes megfontolnia, hogy az ügyfelei számára valamilyen meglepő bónuszt nyújtson. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely arra szólítja fel őket, hogy kattintsanak rá. A záró utóiratban tájékoztathatná őket arról, hogy a megadott linkre kattintva minden részletet megtudhatnak erről.
Alkalmazza az ebben a cikkben található tippeket, hogy erős, hatékony e-mail marketingtervet készíthessen. Ne hanyagolja el a vállalkozás marketingjének egyéb módszereit, de tudja, hogy az e-mail kampánya erős eszköz lehet ahhoz, hogy eljusson oda, ahová szeretne az interneten és a vállalkozásában.
blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk
blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk, blog cikk
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.