Hogyan kell kezelni a hírnév menedzsmentet
Ha bármilyen online jelenléttel rendelkezik, akkor bizonyára aggódik a hírneve miatt az interneten. Az emberek által a neten elmondott dolgok akár igazak, akár nem, megalapozhatják, akár tönkretehetik Önt. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvasson tovább, hogy megtudja, melyek ezek.
Soha ne veszítse el a nyugalmát az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, hiszen nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.
A közösségi oldalakon való közzététel fontos a vállalkozás hírneve szempontjából. Legalább hetente többször posztoljon, hogy hatékonyan tudjon marketingkampányt folytatni. Ha úgy találja, hogy a közösségi médiaoldalakon való posztolás túlterhelő, fontolja meg egy asszisztens felbérlését, aki elkészíti Ön helyett a posztokat.
Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozással rendelkezik, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.
Próbáljon úgy keresni a cégére az interneten, ahogyan az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy az Ön számítógépén végzett keresések egészen más eredményt adnak, mint a potenciális ügyfelei. Ennek oka lehet az Ön személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket az opciókat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotorok eredményeiről.
Soha ne vitatkozzon nyilvánosan közönségének egy tagjával. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy Ön nem foglalkozik az igényeikkel. Amikor nyilvános nézeteltérés van egy vállalkozással és egy személlyel, általában a vállalatot állítják be rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.
A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, hogy mikor kell reagálnia. Ha egy negatív értékelés jelenik meg a vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privátban és nyilvánosan is válaszolni rá. Próbáljon meg megoldásokat, például visszatérítést ajánlani. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, vagy hamisnak nevezze a véleményt, mivel ez rossz színben tünteti fel Önt.
Amikor nyilvánosan válaszol egy ügyfél által hagyott visszajelzésre, győződjön meg róla, hogy név szerint szólítja meg. Az emberek tudni akarják, hogy az üzlettulajdonosok egyénként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport egyik részeként. A nevük használatával megkapják, amit szeretnének.
Amikor a közösségi médiaoldalain szerepel, győződjön meg róla, hogy igyekszik a lehető legvalóságosabbnak tűnni. Ha megpróbál túlságosan vállalati vagy túlságosan laza hangot megütni, azzal csak egy nagy hamisítványnak tűnik majd. A legjobb, ha talál valami középutat, ami lehetővé teszi, hogy természetesebben viselkedjen.
Vizsgálja meg jelenlegi ügyfeleit. Lehet, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek vannak olyan javaslataik, amelyek segíthetnek a cége felépítésében vagy a termékei javításában. Ezt többféleképpen is megteheti. Küldhet felmérést mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslati dobozt az üzletében.
A közösségi média lehet vállalkozása barátja vagy ellensége. Meg kell tanulnia, hogyan használhatja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan oldalakon, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon a vásárlók aggodalmaival, és tegyen meg mindent, amit csak tud, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznára válik vállalkozásának.
Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos az online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tettei befolyásolják vállalkozása sikerét. Fogadja meg az imént adott tanácsokat. Gondoskodjon arról, hogy online hírneve most és az elkövetkező években is megmaradjon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.